Bel ons
030-2433933 Bel Rumble
Winkelwagen - € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Suggesties & Klachten

Wanneer U opmerkingen, verbeteringen of verandering heeft stellen wij het zeer op prijs als U ons hiervan op de hoogte wilt brengen. Wij staan altijd open voor uw bevindingen en opmerkingen. U kunt deze mailen naar info@rumblestore.nl

Klachten

Het in uiteraard vervelend wanneer U een klacht heeft over onze dienstverlening of producten zoals U die ervaren heeft. Wij vragen U vriendelijk om deze klacht of ervaring via de e-mail naar onze afdelingen klantenservice te mailen. Ook kunt U dit telefonisch of schriftelijk aan de klantenservice laten weten. Omschrijf duidelijk uw klacht en mail dit naar info@rumblestore.nl of stuur U schriftelijke klacht naar:

Rumble Store Holland
T.a.v. Klantenservice
Lange Schaft 5A
3991AP Houten

Nadat U een klacht heeft ingediend geven wij hiervan een bevestiging deze ontvangen te hebben. We proberen u klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord te hebben. Indien u klachten heeft over een door ons geleverd product, zullen we er alles aan doen die naar uw tevredenheid op te lossen. U kunt een klacht indienen via e-mail, telefonisch of schriftelijk.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [e-mailadres van de webwinkel]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Pak je korting!
Ontvang de nieuwsbrief en krijg 10% korting op je online bestelling!